Boccacio

 
Ja en häst blev det faktiskt igår. När vi åkte hem hade vi ett kontrakt i handen på att få hämta hem denna lilla älsklingen till hösten!! Lyckan är som sagt obeskrivlig. Boccacio som han heter var för mig och Elin helt perfekt (finns länk till en liten presentation om honom här). Vi provred två stycken, en väldigt vacker dressyr häst som hette Pandora och hon var verkigen hur fin och härlig att rida som helt men som sagt var det lite för lite hoppning i henne vilket inte riktigt passa oss båda.
 
Sjösjtjärnans ridläger var väldigt fint och måste helt enkelt vara en dröm att få va på ridläger hos och jag ångrar verkligen att jag inte var där de sommrar jag åkte på ridläger. Fantastisk plats och miljö med fina hagar och padockar. Vackert beskrivet med ett ord.
 
Men ja vi är helt totalt sålda på denna fina häst och jag längtar så tills vi får koppla på transporten och hämta honom i augusti. Så i höst vet ni att det kommer vänta massa häst inlägg också då Boccacio garanterat kommer bli en kärlek i livet jag kommer älska att prata och berätta om. Förhoppningen är även att jag ska komma igång med lite tävlingar men ja mer om det och allt annat när det närmar sig. Ska bjuda på lite fler bilder senare idag och ni får gärna kika in på min instagram där jag lagt upp en till bild på honom. Länk finns i menyn under instagramsymbolen. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS