1# smink

 Från Claudia
 
Det smink jag uppskattar mest och som är min number one bland sminkprodukter är utantvekan ögonbrynspennan. Genom att ge lite mer kontur och förstärka ögonbrynen tycker jag man förhöjer hela ansiktet. Det är egentligen det enda smink jag behöver för att sätta foten utanför dörren och känna mig lite fixad. Dock tycker jag att det har bivit, precis som fondation var för ett tag sen, att en del överanvänder och det blir lite för mycket och man kan verkligen se att det är målade. Jag tycker det är finast när man utgår från sina vanliga ögonbryn för då ser det hela mer naturligt ut. Lagom är bäst så att säga.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS