Dagarna som gått

Hej på er. De senaste dagarna har bara rusat förbi känns det som. Men helgen var jättebra och det var verkligen kul att träffa hela släkten tillsammans + familjen Lindgren det är inte så ofta vi hinner träffas allihopa sådär. Vi hade hyrt en stuga vid Soljen så vi åkte lite båt, fiskade, paddlade kanot m.m. innan och efter Elins konfirmation. Kommer bilder under kvällen och morgonen. 
 
 
I går fyllde min finaste bästa vän hela 17 år! Hon hade bjudit mig, Sara, Emma, Lejla och Jana på fika och ja ni ser ju ovan hur gott det var! Vi satt ute, solen sken och det var så varmt bara det bästa är bra nog till världens bästa människa!! Så jag hoppas hon hade allra bästa dagen för det är hon så värd. Åh idag är det bara 17 dagar innan hon och jag åker till Stockholm :))
 
Ja vad har annars hänt, inte så mycket antar jag. Det har ju varit eu val men jag får inte rösta än det är lite surt att vara född de år som har längst tills man får rösta men ja hur som helst så fick valet mig att få ont i magen. Att så många röstar på rasistiska partier i Europa får mig att vilja spy, har de missat historie lektionerna eller?! Att även så många som var tionde svenska har röstat på sd är för mig oförståeligt och det skrämmer mig verkligen. Just nu önskar man att man kunde få vara tillräckligt gammal för att kunna vara med att påverka. Men ja annars måste jag erkänna att jag inte är så insatt i politiken tänker att jag ska göra det när jag själv får gå och rösta och påverka men det är ganska kul att följa det ändå. 
 
Ja juste hade ju även kursprov i kemi i måndags och det var verkligen så svårt men vi får se hur det går. Nu ska jag strax åka och rida jag rider Elins lektioner denna vecka då hon är i Rumänien på konfirmationsresa. See ya, Puss.
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin Larsson

såg supergott ut!

2014-05-27 @ 18:13:56
URL: http://elinlarsson.forme.se
Postat av: Linnea

Åh min pärla! Du förgyllde verkligen min dag och åh, jag är så tacksam. Jag älskar dig hjärtat <3

2014-05-27 @ 22:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS