Dans dans

 
Heej på er, lovade ett till inlägg igår men har inte hunnit fixa bilderna än så får bli senare i veckan. Har precis kommit hem från jobbet nu och idag var det väldigt bra för mig att komma till jobbet. När jag har planerat saker som jag verkligen känner att det kan inte bli bättre än så här och det sen inte riktigt går så som jag tänkt mig blir jag väldigt ofta sur som ett åskmoln. Haha ja allvarligt tror att jag lider av nått eller så, nää men jag blir så fokuserad på det som inte går liksom. Jättetöntigt men tydligen är det så jag funkar och detta hände i gårkväll  och jag var så sur igår och idag på morgonen så det var bra att jag fick komma till jobbet och tvingas vara lite trevlig och glad
 
Efter skolan i går gick jag och Felicia på stan och tittade lite i affärer och fikade. Det är verkligen så skönt att sluta tidigt för då känns det inte som om hela dagen är slut när man slutar. Efter det gick vi tillbaka till skolan och pluggade matte vilket tyvärr inte gick så bra alls så det känns ju bra innför tisdagens matteprov! Eller inte....
Kvällen avslutades med dansuppvisning med Elin. Min lillasyster dansade och så några till jag känner, så himla duktiga var de så det var kul att se.
 
Så nu ska jag käka lite och plugga lite matte efter det. Vi hörs senare i kväll. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS