Lunch time

 
Sitter och äter lunch medan Kent, Håkan och Maggio spelas omvartannat i bakrunden. Har blivit lämnad ensam för ännu en fotbollsmatch men jag tycker det är ganska skönt att få vara själv ett tag. Göra egen lunch och få lite plugg gjort utan att bli störd.
 
Idag har jag inga planer alls och söndagsångesten är lika med noll för i morgon börjar jag först 12:40! Förstår ni hur skönt det känns eller? Jag kan sova tills jag vaknar, ta det lugnt, äta lunch hemma och sen gå till skolan för två lektioner. Det känns verkligen som en ledig dag. Men idag hoppas jag få lite plugg gjort så jag slipper ägns förmiddagen åt det. Nästa måndag väntar kursprov i kemi och jag är liksom livrädd. Jag ska kunna allt vi lärt oss under kursen, känner mest att det kan ju inte vara möjligt att en göra! Men det är bara att sätta sig ner och gör så gott man kan. Snart sommarlov. Puss

Kommentarer
Postat av: Annika

Mumsigt!

2014-05-18 @ 14:56:28
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS