Bieberfever

Nyss hemkommen från skolan. Vart en almänt tråkig dag och inte hänt speciellt mycket.
Hela sverige verkar lida av Bieberfever för tillfället. Justin Bieber har vart här i snart två dagar och halva sverige är i extas. Svårt att inte dras med i allt och smittas lite av den så kallade biberfevern. Är själv ingen beliber men killen är grym på att sjunga och sjukligt snygg så att det postast bilder på facebook, tidningar och media är inget man klagar på precis. Vi får se hur länge denna upprymdhet och förväntan som ligger som ett tjockt täcke över landet håller i sig. Är så kul att se alla fans som drömmt om denna stund då de ska få se sin idol och förebild. Själv går min dröm i uppfyllelse då jag den 8 maj åker till stockholm med min bästa vän för att se One Direction i friends arena. Bara 15 dagar kvar då jag ska få se de 5 mest fantastiska killarna på vår jord. Väntan är olidlig!
    

Kommentarer
Postat av: Bestie

8:e mitt hjärta! <3

Svar: Då smäller det du! <3
Emma Karlsson

2013-04-23 @ 19:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS