Days to love

Kort summeringen av helgen kommer här! ----->
I lördags var det student här vilket inte gick att missa så jag och Olivia var nere och hängde en ros runt Anna och kollade på alla glada studenter. Man förstår verkligen att det är a day to remember. Jag blev helt pirrig i magen bara av att se dem nu och man vill helst bara hoppa på flaken och åka med själv! Jag längtar tills det är min tur.
Efter studenten åkte jag och Heino till Göteborg
 Där sken solen och himlen var klarblå vilket skvallrade om hur bra kvällen skulle bli. Vi checkade in på Gothia towers och gick sedan och åt middag innan koserten. Dock fick vi gå tillbaka till hotellet efter middagen för någon hade glömt ta med sig biljetterna och det var inte jag kan jag säga...haha tror bara det är Heino som kan lyckas faktiskt. 
 Konserten var riktigt riktigt häftig. Det var så sjukt mycket folk och Håkan var helt fantastisk. Vi satt ganska högt upp som ni ser och hade verkligen utsikt över hela Ullevi och folkhavet. Det var en hel del gästartister som kom, där ibland Veronica Maggio. Hela huset är en av mina favoritlåtar och att få se Håkan och Maggio som jag båda velat se och få höra dem sjunga Hela huset tillsammans var otroligt! Extralåtarna och avslutnigen var ju också något speciellt och det smälldes raketer och hela Ullevi sjöng med. Håkan bjöd verkligen på en konsert jag tror många sent glömmer.
I går var vi en sväng vid havet och det var verkligen synd att jag inte tagit med mig någon bikini för havet såg väldigt inbjudande ut och det var riktigt varmt så hade gärna badat. Men vi satte oss vid en hamn och åt räkmackor vilket jag inte klagade på, senare på eftermiddagen tog vi tåget hem. 
 
No words needed för denna helg, den har varit så bra den kan bli och det bästa av allt var att jag fick dela den med honom jag älskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS