Firat sommarlov




Hej på er. Sån härlig dag detta har varit! För det första har ju vädret varit sådär varmt och härligt blåsigt så att håret flyger och lever sitt eget liv. Det känns liksom precis som man är vid havet. Eller okej jag ska erkänna att jag svor en hel del åt blåsten när jag cyklade men ja bara då.

Efter några få och totalt meningslösa timmar i skolan gick vi tjejer i klassen som sagt hem till Elin och gjorde tårta och åt frukt ute i solen. Firade in sommarlovet helt enkelt. Mys!

Just nu sitter jag och kollar fotbolls-VM riktigt kul invigningsmatchen måste jag säga, vi får väl se hur det slutar. Jag taggar verkligen One Direction nått otrolig och det liksom bara bubblar i mig tror jag kommer hoppa upp ur sängen i morgon! Har i alla fall pratat med Linnea så vi kunde planera der sista och bara prata av oss om morgondagen. Älskar verkligen att vi har det gemensamt för inget slår känslan av att stå på konsert och sjunga/skrika tillsammans med min bästa vän. ALLTSÅ ÅHHHHH SÅ JÄVLA TAGGAD! <3 Puss

Kommentarer
Postat av: Sara - träning och hälsa

Åh va härligt det ser ut! Här har det regnat och pekat till och från hela dagen

2014-06-12 @ 22:49:12
URL: http://nolongerironic.shapemeup.se
Postat av: ida foto. ♛

åh så härligt!

2014-06-12 @ 23:01:11
URL: http://prinsesc.blogg.se
Postat av: Linnea

Jag fucking dör, jag typ hoppar omkring och har värsta dampen! FYFAN VAD KUL VI SKA HA, bästa bästa vän

2014-06-13 @ 10:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS