Getting ready for Paris

 
Yeey! I morgon åker jag till Paris mina vänner. Just nu är packningen i full gång och jag kommer garanterat packa ner way toooo much men hallå jag ska till modets huvudstad så kläder måste ju prioriteras! Haha jag är så taggad och i Paris väntar Dinsey Land, Eiffeltornet, Notre dam, shopping och massa massa mer. Jag ska äta chokladcroissanter till frukost varje dag äta massa god mat och ha det allmänt fantastiskt bra. Åhh så pepp. Kameran följer självklart med och jag ska fota ofantligt mycket av fina Paris.
 
Senare idag kommer fler bilder från helgen(alltså förstår ni mitt liv just nu eller?!) och till resten av veckan har jag fixat lite inlägg om framför allt min shopping och ska försöka göra lite spontan uppdateringar under tiden. Nu ska jag fortsätta min packning så jag hinner bli klar innan jag drar mig hem till Linnea en sväng och senare blir det lite ridning. Puss.
 
Jag har sett att ni är många nya som kikar in här vilket jag tycker är jättekul så ville bara hälsa er välkommna och jag är så himla glad att ni lägger ner tid att titta in här då och då, gamla som nya, så en stor kram till er!
 
 

Kommentarer
Postat av: Aina Strand

Hoppas du får en bra resa! :)

2014-06-17 @ 12:01:46
URL: http://ainaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS