Midsommar




Bonjour och glad midsommar på er! Årets midsommar har spenderats lite annorlunda med shopping, Arc de Triomphe och champs elysées. Elin fyller 15 idag så vi har firat henne med lite presenter också. 

Gårdagen gick helt åt Disneyland och så fantastiskt det var. Magiskt på nått sätt och jag har tagit mängder av bilder jag ska bomba bloggen med när jag kommer hem ;) 

I morgon väntar sightseeing för hela slanten, då ska alla sevärdigheter bockas av från måste se listan och på söndag sista dagen ska vi upp i Eiffeltornet. Ska göra en summering av hela resan när jag kommer hem nu blir det bara lite snabba uppdateringar från mobilen. 

Just nu sitter jag och kollar på Frankrike-schweiz med fönstret öppet och från restaurangerna hörs sång och höga hurrarop och ännu högre låter det när Frankrike gör mål. Med England ute får jag kanske börja heja på Frankrike istället. Såhär får min midsommarafton avslutas. Önskar er alla en fin fortsatt midsommar nu. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS