Midsommarklänning

Flower dresses
  Snart dags för midsommar och många av er kanske redan införskaffat en outfit till de men för er som inte gjort det och är ute lite sista minuten vilket jag själv brukar vara tänkte jag tipsa om lite härliga blommiga klänningar. Blommigt vill vi ha i sommar och själv har jag införskaffa mig en hel del blommigt till garderoben. Här ovan är min favorit helt klart den rosablommiga klänningen längstner till vänster. Jag är väldigt dålig på att shoppa just klänning och då framför allt vardagsklänningar men jag ska kika efter en här i Paris tänkte jag.
Men nästa gång tänkte jag visa lite exempel på hur ni klär ner era lite finare klänningar i sommar om man känner att den är lite för fin för att strosa runt med en helt vanlig dag men inte vill att den bara ska hänga i garderoben heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS