Den lilla svarta

 
Har varit på jakt efter en fin svart klänning ett tag nu. För i juni är det dags för niornas avslutningsmiddag och som alltid när jag ska ha tag i en klänning måste jag va ute i god tid. Jag älskar klänningar men har alltid så svårt att veta vad jag vill ha. Det finns så otroligt många modeller och jag vet inte exakt vad jag är ute efter än. Sen måste man även välja avslutnings klänning och jag kommer bestämma mig i sista stund som vanligt. Jag är nojig jag vet. Men jag vill alltid hitta den perfekta. Här ovan är några av mina favoriter av den lilla svarta just nu som jag hittat på nelly.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS