Go våren!

Idag är det dags för vårspelen och jag är taggad till tusen. Varje år sker detta, här i min lilla hemsatad. Vi som anmält oss delas in i två lag. Våren och vintern. Det väljs en vårprinsessa och på valborg spelar vi upp en teater eller berättelse kan man väl säga. Där vintern och våren slåss om vårprinsessan. De lag som vinner den årstiden blir det. Men detta är ju dock förbestämmt så våren vinner varje år. Okej det var kanske inte så bra beskrivet men man måste nästan uppleva det för att förstå. Trotts väder brukar det komma otroligt mycket folk varje år för att titta. Idag blir det ca 6 timmar på hästryggen medans klassen har orgentering hela dagen och jag är bara lagom skadeglad. Nu ska jag strax dra mig mot stallet. Ghhaa!! Detta ska bli så sjukt kul. Så till alla er som bor här: Jag hoppas verkligen ni kommer ner och tittar!! Ha en fin valborg så hörs vi. Puss. (ja kläderna är det fulaste man sätt och jag ser störd ut men det bjuder jag på för det är så otroligt roligt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS