My bad

Dålig uppdatering denna helg jag vet. Har tyvärr ingen bra ursäkt heller än att jag vart otroligt lat. I går kväll hade jag genrep inför rs och som vanligt var det lite urflippat och gick lite fort när vi skulle galopera runt samtidigt som man slåss med svärden och försöker att inte rida in i någon. Haha ja men det är så himla kul!! Kaous blir det varje år men det brukar lösa sig. Idag har jag vart hon min finaste Linnea en sväng. Nu sitter jag här och tänker förbereda lite inlägg inför denna vecka. På tisdag är det ryttarspelen så i mon och på torsdag kommer det inlägg om det. Känner att den vanliga söndags ångesten tar tag i en men denna vecka blir det iaf bara 3 dagar i skolan för min del och det känns himla gött. Känns som om jag har så himla mycket roligta saker dessa två månader framöver och snart är det sommar. Ja livet är på topp för tillfället!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS