Några slumpade frågor och svar

 
 
Ditt fullständiga namn?: Emma Elisabeth Karlsson
Hur lång är du?: 1,69 men hoppas på att bli över 1,70
Ögonfärg?: någon konstig blandning. Blå/grå med stänk av lite gult eller nått ;)
Din första tanke när du vaknade?: Jag vill stanna här i min varma goa säng för alltid!
Var befinner du dig just nu?: I min säng ;)
Husdjur?: Ja en lite kisse som heter Messi
Singel?: Jaa och det känns lite tomt
Vem vet mest om dig?: Min bästa vän Linnea. Berättar mer eller mindre allt för henne<3
Macdonald's eller Burgerking?: Macdonald's i alla lägen!
Sjunger du?: I duschen är jag en redig rockstar ;)
Vad har du för skostorlek?: 36 och får ofta höra att jag har pytte fötter
Favoritårstid?: Min älskade sommar
Är du blyg?: Inna du känner mig ja. Efter haha neej inte direkt ;)
Vad vill du ha just nu?: Mat ;o
Ditt favorit citat: "Livet är en strid där alla dör" citerat av min pappa ;)
Favorit klädsel: Älskar massa olika kläder. Bekväma kläder som man totaltrivs i är bäst. Min favorit just nu är ett par blå jeans från JC och en Orange långarmad tröja med tryck från Gina Tricot. Får slänga upp en bild på den någon dag :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS