Mys i skolan



Helt sjukt vad det blåser och stormar! Vaknade och tänkte gud vad mysigt med snö... ångrade mig ganska snabbt när jag öppnade dörren och en kilo snö flög över mig. Så helt vit och smått förbannad på blåsten kom jag till skolan men vi fick tack och lov sätta oss i cafeterian. Så nu sitter vi här, dricker varm choklad och jag äter frukost medans julmusik spelas i hötalarna så nu känns det faktiskt riktigt bra. Mys i skolan är inte varje dag.
 
Senare ska jag och Olivia gå och ta en fika och köpa hem Ben&Jerry's så det kommer bli en riktigt go dag bokstavligt talat. Ha en bra dag och hoppas att ni inte blåser bort. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS