Wishes for Christmas

 
Här kommer det jag önskar mig i julklapp:
 
Som det Zebra mönster fan jag har blivit så önskar jag mig ett skal från 3 och en kappa att ha till våren från sheinside.com.
 
Lite enkla men många ringar i guld och silver från HM.
 
En vit skjorta från Ivyrevel.
 
Jag är jätte sugen på att slinga håret så jag önskar mig pengar till det, dock är inte min mamma speciellt glad över det så just den önskan har jag inga förväntningar på men nästa år ska jag oavsätt slinga det ljusare.
 
En BB-cream från Maybelline.
 
En glittrande necessär till mitt smink.
 
Tills sist fri surf för ett år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS