Best Friends

Har haft två himla mysiga dar med Linnea. Äntligen är hon hemma igen! Vi har bara myst runt, pratat och ätit massa glass och godis (självklart) haha vi bara måste tjocks oss när vi är. Fick detta fina armband nedan av henne i födelsedags present. Så himla fint är det och jag ska bära det med stolthet ;) Fick även världens finaste One Direction skal som jag nästan dog när jag öppnade för att det var så fint!! Måste lägga upp det här någon dag.
Annars har det inte hänt så mycket. Var och red innan idag och så har jag kollat på sverige-italien nu. Så har de två senaste dagarna sett ut för mig. Hoppas ni haft det bra med.Puss.
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Älskar dig bästaa! <3

2013-07-16 @ 23:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS