Made some salad


Har precis ätit lite lunch. Gjorde en snabb sallad med kyckling och krabbstick. Gott och smidigt när man är själv hemma. Ida spelar fotbollscup så alla är och kollar på henne. Jag ska följa med på söndag och kolla hade jag tänkt men fotboll 3 dar i rad... nej tack. Så jag är hemma och njuter av min sista lediga dagar. På måndag börjar mina tre veckors sommarjobb och sen har jag 4 dagar ledigt innan skolan börjar. Haha usch inte så konstigt kanske att jag har ångest. Nästa år ska jag vara ute i god tid och söka. Jag var inte det i år så fick ta vad som fanns så det blev äldrevårdsomsorgen. Är lite skeptisk till det men det ska väl funka.
Jag har fixat lite hemma nu på förmiddagen och snart kommer mormor hit. Det ska bli kul att se henne igen. Hoppas ni har en bra fredag. Puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS