Natural

 
Har fått så känslig hud under ögonen. Vet inte om det är att jag bytt mascara eller vad det är men det har inte blivit någon make-up på några dagar nu. Är väldigt rädd för att bli allergisk eller liknade. Det är inte värt det. Men skönt är det att gå utan och ha lyxen att kunna klia sig i ögonen ;) Men dock så måste jag erkänna att i längden brukar jag känner mig lite blek.
Har spenderat eftermiddagen med mormor och mamma. Ätit någon fisk soppa med gurka i som mamma ville prova att göra. Faktiskt riktigt gott men jag var lite skeptisk till gurkan för det kändes lite mysko att ha i soppa.
Just nu sitter jag och kollar på någon film på trean. Kan väl inte säga att den gett något större intryck för jag vet inte vad den heter och knappt vad den handalar om men jag ska väl återgå till mitt tittande ändå. Puss.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS