Over the water


Dagen har tillbringats vid sjön utanför Halmstad med kusinerna. Det har vart himla mysigt att träffa mina små lintottar till kusiner. Vi träffas inte så ofta eftersom vi har en bit och åka så det är lika kul varje gång. Trotts att de bara är mellan 3 och 8 så är det redigt vilda så många lugna stunder är det inte. Vi har badat och min morbror tog med sig båten och ringen så vi kunde åka efter. Har aldrig gjort det innan men har alltid velat testa. Sjukt kul var det och jag vet inte hur många gånger vi åkte. Min morbror gav sig attan på att få av mig och Elin. Vi bokstavligt talat flög över vågorna hit och dit, guppade och snurrade. Haha som vi skrek ibland och i vissa stunder var jag säker på att vi skulle välta eller flyga av men vi lyckades hålla oss kvar. Vi drog däremot till oss ganska mycket uppmärksamhet då vi åkte precis utanför badbryggorna så plötsligt hade vi massa publik på bryggan som stod och tittade. Haha ja en riktig uppvisning var det emellanåt ;) Har verkligen haft en sjukt kul dag!
 
Nu är jag hemma i Eksjö igen. Trött som bara den så det blir väl att krypa ner i sängen strax men ska väl orka med att titta på ett avsnitt av The Vampire Diaries innan jag somnar. Gottnatt på er. Puss.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS