Sommar lat

Har kommit in i någon slags sommar lathet. Orkar inte göra så mycket och vill inte göra så mycket heller. Kan väl ha att göra med att jag börjar sommarjobba nästa vecka och jag känner lite ångest. Men jag tror faktiskt jag är i lite behov av rutiner nu så att jag inte bara slöar resten av sommaren och att tjäna lite pengar skadat ju inte heller.
Just nu sitter jag och fixar lite med bloggen och i kväll får jag äntligen åka ut till stallet igen. Okej det var bara en vecka sen sist men att bara vara hemma och veta att man inte får åka till stallet är frustrerande. Men tyvärr blir det nog ingen ridning förens nästa vecka för jag är fortfarande lite rädd om tån. Men att bara få fixa och pyssla i stallet är alltid lika mysigt. Har tagit lite bilder med min topp från Ivyrelev som kommer upp senare idag :) Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS