Göterborg ---->

Klockan 11 går bussen mot Göteborg och Liseberg! Äntligen. Har väntat på detta i tre år nu att få åka till Liseberg med niorna. Kommer bli skit kul och vädret ska va strålande. Ska troligen åka Atmosfear för första gången... ehm om jag inte fegar ur totalt innan vill säga. Haha jag är totalt livrädd men denna gången ska jag upp!
 
Har varit uppe sen 7 för att ja skulle sminka min lilla syster. Hon hade någon utklädningsdag eller något och sen kunde jag ju inte somna igen. Kul när man egentligen skulle ha en go sovmorgon. Men nu har jag i alla fall hunnit med att fixa lite saker och blogga. Nu ska jag gå och göra något att ta med och äta. Hoppas ni får en bra tisdag. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS