Lördags shopping

Har precis vart i Nässjö för lite snabb lördags shopping. Turen har helt vart på min sida. Fans bara en överdel kvar av den bikini jag ville ha och helt unbelievable det var min storlek. Hur stor är chansen. Sen inhandlade jag även ett par ringar och öronhängen till min skolavslutnings klänning. Så nu är jag nöjd. Vi stannade även och åt kinamat på innan vi åkte hem. Mums! Så nu ska jag hem och städa mitt rum som alltid när jag inhandlar nya saker. Haha, vet inte varför men det är nått jag alltid måste göra innan jag lägger in dem på mitt rum. Sen tänkte jag ta lite dagens outfit bilder till er. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS