Sunnn

Sitter just nu i kvälls solen. Åkte bussen ut till stallet idag och han precis klart så att jag hann till studentbalen. Såg tyvärr inte jättemycket då jag stod långt bak men fick ändå några skymtar. Så himla fina är de med sina fantastiska klänningar. Ingen är den andra lik. Älskar att bara stå och titta på alla vackra klänning och drömma lite om min egen student ;) Kommer älskar att få åka och välja klänning själv!!
Tog lite bilder men de blev inte bra för jag stod för långt bak vilket var lite surt. Såg iaf de flesta jag ville se. Så himla fina!

Det känns som fredag just nu och jag har fyra dagar ledigt! Känns ganska bra om jag får säga det. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS