En plats att vara

Fina vackra fårö. Har saknat det något fruktansvärt den senaste tiden. Bada, äta bullar från sylvisdöttrar, gå ner till havet, vara med människor jag bryr mig om, sitta vid raukarna och titta på solnedgången. Framför allt saknar jag att bara få vara. Utan förväntningar och press. Det finns ingen annan plats som jag totalt kan skita i allt och bara vara jag. Där finns ingen som dömer och ingen som påpekar varje felsteg du tar. Har varit där många sommrar med Alexander och Hannes några som jag känt hela mitt liv. Regnigt som soligt vi har lika kul varje år och i år ska vi tack och lov dit igen. Längtar! Enligt mig är fårö den vackraste platsen på jorden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS