Förvirrad som få

 Hallo alla fina! Hoppas ni haft en bättre måndag än jag. Det kan absolut inte finnas någon mer förvirrad männsika än jag för tillfället. Det började med att jag i går kväll kom på, shit jag har glömt att plugga till matte nationella på tisdag. Hur kan man ens glömma det! En av de prov som är viktigast för mig och jag glömmer bort att plugga. Sedan bara fortsatte det. Glömde både nycklen till skåpet och min mobil hemma. Resten av dagen har bara känts och varit skit. Kommer väl säkert ramla av på hoppningen i kväll också. Okej time to move on. Nu kan det faktiskt bara bli bätter och jag är bara två dagar ifrån min dröm. Nu ska jag äta pannkakor och sen sätta mig och plugga matte. Take care <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS