Hej igen

Hej på er finingar!
Sämst uppdatering de senaste dagarna jag vet. Men pappa har införskaffat en ny dator (YES!) som jag har väntat på att kunna börja använda, för denna har blivit så seg och konstig. Men han är inte som jag som trycker på alla kanppar och klickar tills jag fattar utan först måste man läsa bruksanvisningen. Så jag gav upp med att vänta (för det lär väl ta några dar) och startade gamla bettan igen ;)
De senaste dagarna har det inte hänt så mycket så det finns inget ní har missat. Hade en piss dag idag. Var skit nervös för muntliga np i matte och det gick ju åt helvete med så. Matte ska väl vara papper, penna och hjärna. Sen när måste man diskutera matte?!  Min hjärna slutar att fungerar under sånna situationer. Den kan bara inte koppla ordentligt. Men sen när jag väl sitter med papper och penna i handen utan alla genomskådande blickar så förstår jag plötsligt. Jaja muntligt har aldrig varit min grej. That's it. Bara att acceptera. Nu ska väl jag sova. Imon är det simminig. Jippie! NOT. Okej nu ska jag sluta negativa ner alla andras liv ;) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS