Islandshäst

Har spenderat denna lördags eftermiddag i skogen och ridit islandshäst. Hur mysigt som helst. Red i lövshult utanför Sävsjö en tur på 2 1/2 h med fika paus. Rekommenderas verkligen! Så himla mysigt är det att tölta och galoppera i skogen. Som den häst nörd man är så tycker man ju att det är så kul att man har ett leende från ena örat till det andra. Lycka är vad det är. När man väl hoppat upp vill man aldrig sitta av. Det sorgliga är tyvärr all skog som huggs ner i skogen hela tiden med stora kalhyggen. Tycker det är fruktansvärt fult och förstör den fina naturen. Men alltid härligt att rida islandshäst. Den lilla svarta som jag red och finns på bild nedan hette elding vilket var ett väldigt passande namn. Reste av dagen har jag legat på altanen och solat. Ikväll hade jag tänkt ge mig ut och springa en sväng. Nej inte tänkt jag måste.! Haft en bra lördag iaf. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS