Lycklig

Är så lycklig att det gör ont i magen. De dåliga dar jag haft är som bort blåsta. I dag har vart en riktig sommardag. Solen har skinit och det har vart 21 grader. Så himla härligt. Kvällens hopplektion gick helt perfekt. Hoppade lilla prinsessan och allt bara satt. Sittsen, hoppen och så hade vi duktiga Anneli som instruktör. Har inte haft en så rolig lektion sen Angelina hade oss. Perfekt slut på kvällen må jag säga. Å i morgon. I MORGON! Ska jag till stockholm. Haha vet att jag skrivit det i inprincip alla inlägg senaste tiden men gud! Det är så stort! Kan inte riktigt fatta det. Att jag ska se One Direction live i Friends Arena i morgon, 8 maj. Amazayn är vad det är! Men blir förhoppningsvis mobilinlägg under dagen. Annars kommer en stor uppdatering på fredag också. Ska även shoppa en del så woop woop jag lever livet till max just nu. LYCKLIG SOM FÅ!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS