Ready or not here i come

Det är söndag och här har himmlen legat som att tjockt grått täcke över oss. Haft sådär lagom med söndags ångest och har för den delen inte fått så mycket gjort. Men nu börjar det faktikst ljusna i kanterna och kanske får vi en fin måndag. Själv börjar jag faktiskt nu känna att jag är redo för en ny vecka. I och för sig en vecka med massa prov och redovisningar men ändå, i'm ready to deal with it.
Fotar ofta grå bilder på söndagar. Haha undra verkligen var jag får insperation ifrån ;) Men ska för hoppningsvis göra en ny header snart. Börjar tröttna på min men vet inte riktigt vad jag skulle vilja ha för ny. Vi får väl se.
 
Hela familjen sitter just nu bänkade framför hockeyn. Har aldrig förstått mig på det här med hockey. Men det är ändå vm-final så sista perioden kanske man ska kunna genomlida och om det går bra för sverige, kanske med en gnutta antusiasm ;) Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS