Sommarkväll

 
Ikväll har det vart en riktig sommarkväll. Varmt och härligt. Vi satt ute på altanen och åt och jag gjorde piroger till middag idag och de blev faktiskt riktigt goda! Trotts att jag och matlagning inte alltid funkar jättebra ihop ;) Sen har jag bara vart ute och njutit av vädret.
 
På franskan idag körde i vollyboll. Det kanske inte gick jättebra men kul var det. Efter hoppade jag och Sara längs korridoren av lycka. För aldrig mer ska vi behöva genomlida de hemska fredagarna i skolan på högstadiet. Hur gött känns inte det! Å nu är det en hel helg som väntar och jag ska bara vara. Puss.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha åh vi är så bra!! ;*

2013-05-31 @ 22:48:13
URL: http://saarastojanovic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS