What doesn't kill you makes you stronger

 
 
 
Jag överlevda dagen! Trodde inte det när jag vaknade ;) Haha, vet inte vad det är med mig och redovisningar men jag mår på riktigt phsykist dåligt minst en dag innan. Usch himla jobbigt är det. Har haft skräck för redovisningar sen min första i femman. Tack och lov blir det sakta bättre och bättre med tiden. Men min mage vänds fortfarande ut o in, mina händer darrar och jag får inte ut alla ord ordentligt. Det förstör så mycket. Jag pluggar in hela alltet plus lite till och jag kan det utantill men när jag väl står där framme blir det aldrig riktigt som jag tänkt mig för att jag är så nervös. Det är också det jag brukar falla på i ämnen som t.ex. engelska och svenska. Men som sagt det blir lättare o lättare och nu är jag så himla glad! Cyklade hem i regn och ser därför lite kausartad ut men nu myser jag i min One Direction tröja och allt känns bara så himla bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS