Jönköping

Har varit i Jönköping med Olivia och Moa idag och som förväntat blev det en hel del shopping. Vi var ute tidigt så vi var där precis när affärerna öppnade kl 10. Det blev några julklappar köpta (tror det är första gången jag faktiskt är ute i såhär god tid), några tröjor och ett par skor. Velig som jag är när det kommer till just skor så provade jag och provade igen och gick fram och tillbaka mellan butikerna men tillslut bestämde jag mig iaf för ett par från DinSko. Vet inte varför riktigt men det brukar sluta med att jag köper skor där ifrån, jätte nöjd är jag i vilket fall. Det blev en fika på Espressohous (självklart) mitt i allt shoppande och tillsist köpte vi en macka på Subway inna vi tog tåget hem. Jag hade verkligen en jätte mysig dag! Puss.
 
 
Mysigt julpyntat på både stan och i affärerna. Jag har redan börjat få julkänslor vilket jag faktiskt njuter till fullo av.

Kommentarer
Postat av: Princess Lilla Lii

Nej, sluta, inte än, det är inte ens december än, lite får julen vänta faktiskt! :)
Ha en fin lördag!

2013-11-16 @ 18:36:17
URL: http://www.princesslillalii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS