Måste gå runt med en röd varningslampa

 
Nej jag har faktiskt inte gjort något dumt eller att folk måste varnas för mig trotts att man kan tro det, utan idag blev min klass tillfrågade om vi ville vara med i en undersökning där vi ska gå runt med en sån här röd sak, också kallad rörelsemätare, i 7 dagar och samtidigt skriva en aktivitetsdagbok där vi ska fylla i hur mycket vi rör oss varje kvart. En kul grej tycker jag men inte sådär  supersnyggt att gå runt med en stor knöl innanför tröjan precis. Så för min del blir det stora stickade tröjor resten av veckan. Tyvärr är min lite för liten så den skär in i huden men ska försöka hittat något sätt att ha den utan att det gör ont.
 
Annars har jag faktiskt haft en bra måndag. Ja jag sa verkligen att jag haft en BRA måndag! Vi fick veta att vi slipper franska lektionen på torsdag vilket är så underbart och sedan så var min engelskalärare sjuk så vi slapp engelskan. Dagen avslutades med skridskor som faktikst var helt okej, vi hade ganska kul trotts att fötterna verkte efter några minuter och jag snubblade runt och kände mig mest som bambi på hal is ibland. 
 
Jag har världens tråkigaste histora uppsatts att skriva klart nu och den blir verkligen inte bra vilket stör mig något enormt men nu är det för sent att skriva om den så jaja. Puss.

Kommentarer
Postat av: Amanda CL

spännande

2013-11-11 @ 18:43:20
URL: http://amandacarlberg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS