The snow is falling

 
Och så kom snön. I går när jag cyklade till bion, som för övrigt var helt fantastiskt bra så se den säger jag bara!, så föll den första snön för vintern. Så himla mysigt men brukar den verkligen komma såhär tidigt? I vilket fall som helst ligger det nu ett tunt lager snö över Eksjö idag. Den lär väl så småningom smälta undan och komma igen som den gör varje år men just nu njuter jag av vinterkänslorna, trotts att jag både i går kväll och i morse fick cykla i piskande blötsnö, och ikväll ska jag iväg på lite lucia övning också.
 
Idag skrev jag äntligen kemiprovet och ja det gick väl helt okej tycker jag. Eller jag tror det i alla fall, det var ett såntdär prov när man bara inte riktigt har någon känsla om hur det gick. Men det känns så skönt att bli av med det, som en tyngd bara släppte från axlarna. Nu har jag bara ett svenska tal att skriva och lite franska tills nästa vecka så det är lugnt än så läng. Ha det bäst så hörs vi. Puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS