Kisses from a monster

Ehm ja mitt hår jobbar inte riktigt med mig denna veckan så voilà: resultatet av att cykla hem i detta vädret. Spelar ingen roll att jag plattar det på morgonen...
 
Så skönt att temperaturen har gått upp lite igen (tyvärr tycker inte mitt hår samma sak) men det var ju nästan varmt att cykla till skolan i morse. Jag gillar verkligen inte kylan som kommer nu framöver.
Efter skolan så cyklade jag förbi fotoaffären och fick äntligen min kameralins putsad efter att min lilla syster har satt fina fingeravtryck på den. Super trevlig kvinna som jobbade där. Hon fixade den gratis och tipsade om skydd jag kunde skaffa för att skydda den bättre. Så nu är den redo att följa med till London där det ska fotas massa.
 
 
Ikväll blir det hoppning vilket jag är riktigt taggad för. Ha det bäst mina fina läsare. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS