Tillbaka för en nystart

Hej på er! Det var några veckor sen jag la bloggandet på hyllan och jag har saknat det väldigt mycket, mer än jag trodde faktiskt. Så nu när livet inte är alldeles för mycket längre och inspirationen är tillbaka har jag bestämt mig för att börja igen.

 

Det har hänt mycket sen sist och jag tänker verkligen inte dra allting men en kort sammanfattning så att ni hänger med på var jag är och står just nu. De första månaderna på gymnasiet har varit både krävande och roliga. Det är väldigt mycket plugg och det har tagit tid för mig att hitta en studieteknik som funkar för mig. Men just nu har jag kommit till en punkt då allt faktiskt flyter på bra. Den största förändringen som har hänt är väl att jag har klippt mig och skaffat mig ett jobb, bokstavligt talat ;) 20 centimeter åkte av för ett par veckor sen vilket var en stor förändring då jag inte haft så kort hår sen jag var 4-5 år. Men det var en välbehövlig förändring och jag trivs jättebra i det. Dock är det redan på väg ut eftersom mitt hår växer som ogräs. Sedan har jag också fått ett jobb. Blev rekommenderad av min bästa väns fantastiska stora syster på en klädbutik här i stan. Ett jobb som passar mig som handen i handsken och jag stormtrivs. Annars som sagt har min tid gått mycket åt skolan.

 

Ni som har läst min blogg tidigare har nog märkt att jag ändrat min blogg design. Kändes som det behövdes en ny design för en riktig nystart vilket detta ska bli och jag är super taggad för att dra igång med det igen. Jag hoppas ni ska gilla det och vilja följa min blogg även denna gång. Puss.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS