Detta har hänt

 
Hej på er! Nu var det ett tag sen jag var här och skrev något senaste men det har hänt så mycket de senaste veckorna att jag inte haft tid eller orkat. Nu är jag i alla fall tillbaka och tänker ta tag i bloggandet igen för jag har verkligen saknat det. Tänkte göra en liten kort sammanfattning av de senaste veckorna:
Som jag redan har berättat har jag börjat gymnasiet vilket jag trivs riktigt bra med. Dock har de första veckorna nu tagit väldigt mycket energi och jag har varit helt slut efter skolan. Men nu efter två veckor börjar jag komma in i det och det känns riktigt bra.
Onsdag den 28/8 åkte jag och Linnea till Jönköping som planerat, shoppade och fikade innan biopremiären för This Is Us. Vad ska jag säga. Det var till och med över förväntan så sjukt bra var den! Det var också så häftigt med en hel biosalong fylld med Directioners och så fort Sverige filmades eller nämndes tjöt hela salongen vilket (lyckligt vis) var flera gånger :)
Förra helgen bjöd på stadsfest och en riktigt lyckad sådan. Kom gjorde artister som Yohio, Robin Stjärnberg, Darin, Petra Marklund, Niello, De Vet Du och Syster Sol. Norlie & KKV (som var tvungna att ställa in förra året) kom äntligen hit efter två års väntan och bjöd på den bästa konserten på länge! Deras musik är ju något alldeles sjukligt bra. På lördagkvällen avslutades allt av The Sounds med stört cool Maja Ivarsson. Tillbringade dessa dagar tillsammans med sju fantastiska tjejer som gjorde det hela så mycket bättre.
Annars har veckorna mest bestrått av nya människor och miljöer, mycket vänner och en hel del fika ;) 
Självklart har jag också ridit en massa som vanligt.
 
Ja det var väl mer eller mindre allt. Hoppas ni har haft det bra och en lyckad skolastart. Puss så hörs vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS