Kolla vem som vågade sig tillbaka....

.... vad är det nu tredje, fjärde gången jag slutar och börjar? Haha jaja hur som helst: heeej igen det var ett bra tag sen sist nu. Senaste inlägget handlade ju om min önskelista till jul så ja jag tappade suget helt enkelt och skolan och livet tog lite mer tid än jag räknat med. Men nu tänkte jag börja igen pga att jag känner att jag behöver skriva av mig lite så denna gången ska det bli lite mer personligt bloggande. Lite som en slags dagbok, känner att jag vill dokumentera denna tiden som är just nu så det ni kommer kunna läsa om här blir, mitt liv i stort, tankar och åsikter som jag känner för att slänga ur mig, bilder av olika slag och självklart en hel del mode och kläder. Det blir det ingen ändring på iaf ;) Jag har även lovat mig själv att lägga ner lagom mycket tid och bara skriva när jag känner att jag vill. Ja så jag hoppas ni är några där ute, gamla som nya läsare, som känner för att intressera sig och ta sig tid att läsa min blogg. Åhh är så blogg inspirerad just nu! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS