The Zebra Coat

Foto av min duktiga syster Elin
 Tröja och jeans från VeroModa
Tror inte jag behöver berätta två gånger om min otroliga matriella lycka över denna jacka. Om man kan bli kär i en jacka så är det precis vad jag har blivit! Beställde den i mars och fick nu hem den under påsklovet så det tog ca en månad innan den hunnit fraktas från USA och hit men oj vad den var värd att vänta på. Vi helst bo i den under resten av våren och sedan även matcha med ett par slitna shorts till sommaren. Materialet är väldigt tunnt så jag kommer även kunna använda den under sommaren vilket är helt perfekt. Har ju en obsession av zebra mönster och denna är helt klart top notch! I'm totally in love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS