Lyx hela dagen

 
Alltså min dag, förutom fyskiprovet, har varit så bra! Vi hade håla i tre timmar idag så jag, Olivia, Elin, Felicia köpte med oss lite gott och gick hem till Elin och myste framför Frozen. Bästa hålan ever!!
 
 
Efter skolan åkte jag och träffade Linnea och vi lyxade också till det och så mycket frukt och gott jag har ätit idag är ju helt sjukt haha. Livet är en fest helt klart! Vi firade precis att det är nästan bara en vecka kvar till One Direction. Woop woop! Kvällen avslutades med balen och så fint det var förutom några minuters regn. Men så vackra alla var och jag har fått några riktigt fina bilder jag ska visa er i morgon.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS