Cliche Love Song

 
Nu har jag kommit hem igen efter en gosig dag i bokskogen tillsammans med mormor, moster och kusiner. Är seg i hela kroppen och huvet efter 2h i bilen hem kan man säga. Bildbomb på grönablad i mängder lovas till lite senare.
 
Om gårdagens Eurovison tycker jag att det var väldigt bra av Europa att rösta fram Conchita, tyvärr måste jag erkänna att jag inte kommer ihåg ett dugg av hur låten går(såg aldrig slutet i går) men go Europa! Hur som helst så var min favorit Danmark. Hans låt var så himla go och satte sig på hjärnan direkt och jag tyckte det var lite Bruno Mars över både honom och låten. Lyssna ovan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS