Done something

 
Har precis lag ner ett par timmar på att få mitt rum städat. Det såg ut som ett bombnedslag bokstavligt talat, det låg högar med kläder över hela golvet blandet med diverse andra saker som, skolsaker, väskor, kassar, böcker, smycken, pennor. Ja att hålla mitt rum städat någon längre period är nog mer eller mindre omöjligt men nu var det till och med för stökigt för min smak. Men nu hänger kläderna på rad och fint ihopvikta, man ser golvet igen och sängen är bäddad så jag är nöjd.
 
Mamma och pappa kom hem från stan med frallor med räkröra i lagom till jag gick upp i morse så det fick bli dagens frukost. Försökte mig på att sitta ute i bikini nu på förmiddagen men fy nej det var alldeles för kallt jag hoppas verkligen det kommer in lite värme snart igen.
 
Nu ska jag skriva lite inlägg till er och sen sätta mig med min historia igen. Detta blir min sista historia uppgift någonsin så det är ju faktiskt lite motiverande. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS