Godmorgon...

 
...på er alla fina! Har vaknat upp till världens bästa morgon humör idag och det är söndag. Undra när detta hände senast? Solen skiner och jag ska strax sätta på mig min kimono och gå upp och göra en god smoothie till fukost, sedan blir det att äta frukost ute  och läsa min bok. Bra start på dan!
 
Ska förhoppningsvis även få en del saker gjorda idag: städa rummet för det behövs verkligen nu, kolla igenom veckan och vad som väntar i skolan framöver, helt sjukt men det är faktiskt bara ca 5 veckor/ 40 dagar kvar till sommarlovet! Så galet och det innebär även One Direction(iiiiiiii)! Måste även föra över alla bilder och så till en usb idag så att jag, hoppas jag, kan lämna in min dator i morgon. Har fått nått virus eller liknande så jag får upp så sjukt mycket reklam och för ett tag sen började det komma upp reklam i reklamen?! Man bara va men hallå what?!?! Och jag håller på att få ett anfall snart på det så måste få det gjort nu innan sommaren. Vi får väl se vad det blr av resten av söndagen.
 
Yesyes men nu ska jag dra mig uppåt och äta frukost. Ha en bäst söndag nu. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS