Growing fast

 
I oktober klippte jag av håret och sen dess har jag varit hos frisören en gång och tagit lite på topparna. Men nu har det nästan växt ut till sin förra längd igen. Mitt hår växer verkligen så det knakar vilket jag är glad över för då kan jag ha kort under hösten/vintern och ändå få långt till sommaren som jag vill ha. Vet inte varför men på sommaren vill jag ha lång hår. Men jag börjar faktiskt redan bli sugen på att klippa av det igen måste jag erkänna men de får inte bli förrens till hösten för jag vet att jag kommer känna att jag är i behov av en förändring. Då blir det att slinga håret igen och jag funderar på att klippa ännu mer nästa gång bara precis under axlarna. Men ja som sagt det är ett tag till dess. Nu får det växa på under sommaren och bli långt och fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS