Hello May

/Alla bilder är tagna och redigerade av mig/
 
Godmorgon, och så var det maj det är helt sjukt hur fort tiden går! Men härligt ändå och maj är verkligen en av mina favorit månader på året. Månaden mellan vår och sommar. Jag är så sjukt trött idag efter gårdagens vårspel men himla kul var det och jag lovar bilder lite senare idag. Tanken var att jag skulle vidare på fest efteråt men nej jag orkade verkligen inte så åkte hem och Alex och Hannes var här så då fick jag träffa dem lite ist:) Idag är inget annat än slappa inplanerat, tänker ta dagen lite som den kommer vlket känns så skönt. Ha en fin torsdag/söndag nu. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS