Kostymbyxor

Godmorgon darlings! Har precis käkat frukost och ska om en stund åka till skolan för franska(behöver väl inte säga detta men snälla skjut mig). Dagen har väl kanske inte så mycket intressant att erbjuda förutom skola och plugg för övrigt. Men är så himla glad idag för i gårkväll lyckades jag boka ett rum till mig och Heino till den 7 juni. Som jag har letat för det har ju varit helt slut typ överallt just den helgen men igår fick jag tag på ett! Sån jäkla tur, ska berätta mer om det senare.
 
Måste bara visa er mina nya kostymbyxor från Zara jag har på mig idag. Men hur snygga?! Älskar dem totalt som jag berättat innan har jag letat som en tok och inte hittat ett enda par och så får jag hem dessa och det bara sitter som klippt och skuret. Hoppas kunna fota av dagens outfit idag men lovar inget vi får se. Ha en bra måndag nu allihopa! Puss.

Kommentarer
Postat av: olivias | mode, foto & vardag

sjukt snygga byxor!!

Svar: Men tack!!
Emma Karlsson

2014-05-12 @ 08:54:38
URL: http://olivias.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS