Massa glass



En lång jobbigt torsdag i skolan börjar äntligen lida mot sitt slut och jag ska strax åka ner på stan en sväng innan jag tar cyklen hem. Näst sista torsdagen vi har i år, de har varit jobbigaste dagen för oss i veckan med många tunga ämnen och ofta prov och nu är det snart över. Så när vi fick gå tidigare från kemin gick vi till campingen och köpte glass. Så gott i denna otroliga värme! Man får ju passa på att käka mycket glass nu, även om det blir typ nästa varje dag;) men så det ska va right? 

Ja juste jag har fått veta att jag är godkännd i franska!! Förstå min lycka jag som varit så orolig. NP gick bättre än förväntat så jag är mer än nöjd. Hade till och med B i muntligt så jag är stolt över mig själv faktiskt! 

Nu är den här mattelektionen strax slut och jag slipper alla dessa logaritmer för idag. Men vi hörs lite senare i kväll. Puss


Kommentarer
Postat av: Aina Strand

De där glassarna såg ju galet goda ut!

2014-05-22 @ 15:42:28
URL: http://ainaphoto.blogg.se
Postat av: KassandraPalma

så gott med en massa glass!

2014-05-22 @ 16:00:08
URL: http://kasssandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS