När tiden springer

Hallå darlings! Har äntligen fått tid att sätta mig ner med datorn. Alltså från tisdag till nu har gått så jäkla fort jag har knappt hunnit med en sak innan det vart dags för en annan. Men iaf här kommer en snabb summering; I tisdags hade jag först svenska np och det gick väl ok tror jag. Efter skolan var jag på Lotus med min fot vilket gick bra det var som om någon bara drog ur en tagg ur foten och allt det som gjort ont bara släppte, så skönt! Så nu kan jag utan smärta använda mina converse igen ;) På kvällen var det hoppning och sedan åkte jag till Heino. Upp till skolan på onsdagen sen (så klart) och efter det drog eftermiddagen igång. Först åkte jag till Linnea och drack te medan det ihärdliga regnet föll utnför, och efter det var det bara att hoppa på cyklen i regnet(alltså allt detta regn, väldigt mysigt när man sitter inne med varmt te men i flera dagar kom igen?) cyklade till stan för att möta upp Olivia och Elin för ännu en fika men den här gången på Thimons. Även lite plugg skullr bli av var väl tanken från början. Det råkade bara bli så att prata om skolan, framtiden och andra saker blev lite viktigare men ja det behöver man ju också ibland. Onsdags kvällen avslutades med ridning på en alldeles för lat häst. Men ser så fram emot min privat lektion nästa vecka!
 
Dagen idag började med svenska np skriva. Satt i nästan tre timmar och skrev, snacka om skrivkramp, och det gick faktiskt riktigt bra jag var så nöjd med det jag skrev så nu håller jag tummarna för att min svenskalärare tycker samma sak. Under sista lektionen blev jag bara himla trött och depp. Känner mig fortfarnde lite tugn eller så och skulle helst vilja krypa ner i min säng redan nu och sova men sånna här dagar har vi väl alla, right? Lite för mycket stressande för min del de senaste dagarna tror jag men vorre fel att klaga för det har ändå känts som en bra vecka. Puss.
 
Mysfaktor på Thimons!
 Linnea hade köpt ett nytt te dagen till ära som hon förälskat sig i totalt ;)

Kommentarer
Postat av: GoForFit

Gott! :))

2014-05-08 @ 19:15:01
URL: http://goforfit.se
Postat av: Linnea

Hahahah åh mitt te!! Mitt näst bästa köp i år ju! Hahaha älskar dig lilla mys <3

2014-05-08 @ 20:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS